Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Een bestelling is pas definitief als je alle stappen in het bestelproces doorlopen hebt en van ons een bestelbevestiging ontvangen hebt.  Deze bestelbevestiging moet je binnen de 15 minuten ontvangen in je mailbox.  Neem ook een kijkje in je spamfolder.

In de laatste fase van het bestelproces kan je de kortingscode ingeven in het daarvoor aangegeven veld.  Deze wordt dan meteen verrekend en toegepast.

Bestellen kan vanuit België en Nederland.  Wij verzenden ook enkel naar deze landen.

Normaal moet je binnen de 15 minuten een bevestiging van je bestelling ontvangen.  Is dit niet het geval, kijk dan altijd eerst ook even in je spamfolder.  Ook hier geen mailtje?  Contacteer ons dan!

Betaling

Om het bedrag van jou bestelling te voldoen bieden wij u de keuze uit verschillende betaalmethodes.  Betalen via bankoverschrijving is niet mogelijk.  Alle bestellingen dienen eerst voldaan te worden alvorens ze verzonden worden.

Na selectie van de gewenste producten op de website kan je de unieke code van de cadeaubon ingeven in het daartoe voorziene veld van het bestelproces.  Het bedrag van de cadeaubon wordt in mindering gebracht van het bedrag van de gewenste producten.  Het is niet noodzakelijk dat de cadeaubon in één keer wordt gebruikt.  Indien de cadeaubon gedeeltelijk wordt gebruikt, kunt u met dezelfde code de volgende bestelling vervolledigen. De cadeaubon is een jaar geldig om het volledige bedrag op te gebruiken. 

Je cadeaubon is 1 jaar geldig vanaf het moment van uitgifte.  De vervaldatum staat vermeld op de cadeaubon.

Levering

Zodra we je bestelling hebben ingepakt en klaar is om te verzenden, ontvang je een mailtje met een track&trace link.  Via deze link kan je je bestelling volgen.

Bij het  bestellen kan je het “afleveradres” ingeven waar je je bestelling wil laten leveren. Wij verzenden naar België en Nederland.

Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook de bij het artikel vermelde levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.  De verzendkosten bedragen:
– 4,95 euro voor een totaal bedrag in het winkelmandje onder 50,00 euro
– Gratis verzending voor een totaal bedrag in het winkelmandje vanaf 50,00 euro

Levering verloopt via postbode of pakketbezorgen, gekozen afhankelijk van jou regio.  Over het algemeen zal de aflevering binnen de 1-3 werkdagen plaatsvinden.  Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Let wel!  Sommige producten hebben wij niet voorradig en zullen door de leverancier direct verzonden worden.  Het zou dus kunnen dat de levertijd hierdoor langer bedraagt dan 3 werkdagen.

Retourneren

Alle klachten dienen gemeld te worden binnen de 2 kalenderdagen na ontvangst van je pakket via info@qyou.be

Enkel items die nieuw, ongebruikt en in de originele verpakking zijn worden geaccepteerd.  Voldoet je retourzending niet aan eerste vermelde eisen, zal deze niet aanvaard worden.
Retourzendingen zijn steeds op kosten van de koper.

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd wordt een tegoed terug gestort via dezelfde betaalmethode als de oorspronkelijke betaling betaald werd en dit binnen de 7 werkdagen.
Retourzendingen zijn steeds op kosten en verantwoordelijkheid van de koper.  Reeds betaalde verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling worden nooit terugbetaald.

Ontvang nu een kortingscode van 10%

Vul je e-mailadres in het onderstaande formulier in en ontvang 10% korting op je eerste aankoop en blijf op de hoogte van nieuws en exclusieve promoties!

Ontvang nu een kortingscode van 10%

Vul je e-mailadres in het onderstaande formulier in en ontvang 10% korting op je eerste aankoop en blijf op de hoogte van nieuws en exclusieve promoties!