Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling is pas definitief als je alle stappen in het bestelproces doorlopen hebt en van ons een bestelbevestiging ontvangen hebt. Deze bestelbevestiging moet je binnen de 15 minuten ontvangen in je mailbox. Neem ook een kijkje in je spamfolder.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
In de laatste fase van het bestelproces kan je de kortingscode ingeven in het daarvoor aangegeven veld. Deze wordt dan meteen verrekend en toegepast.
Uit welke landen kan ik bestellen?
Bestellen kan vanuit België en Nederland. Wij verzenden ook enkel naar deze landen.
Waarom kreeg ik geen bestelbevestiging?
Normaal moet je binnen de 15 minuten een bevestiging van je bestelling ontvangen. Is dit niet het geval, kijk dan altijd eerst ook even in je spamfolder. Ook hier geen mailtje? Contacteer ons dan!
Betaling
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Om het bedrag van jou bestelling te voldoen bieden wij u de keuze uit verschillende betaalmethodes. Betalen via bankoverschrijving is niet mogelijk. Alle bestellingen dienen eerst voldaan te worden alvorens ze verzonden worden.
Hoe kan ik mijn betaling voldoen met een cadeaubon?
Na selectie van de gewenste producten op de website kan je de unieke code van de cadeaubon ingeven in het daartoe voorziene veld van het bestelproces. Het bedrag van de cadeaubon wordt in mindering gebracht van het bedrag van de gewenste producten. Het is niet noodzakelijk dat de cadeaubon in één keer wordt gebruikt. Indien de cadeaubon gedeeltelijk wordt gebruikt, kunt u met dezelfde code de volgende bestelling vervolledigen. De cadeaubon is een jaar geldig om het volledige bedrag op te gebruiken.
Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
Je cadeaubon is 1 jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. De vervaldatum staat vermeld op de cadeaubon.
Levering
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we je bestelling hebben ingepakt en klaar is om te verzenden, ontvang je een mailtje met een track&trace link. Via deze link kan je je bestelling volgen.
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Bij het bestellen kan je het “afleveradres” ingeven waar je je bestelling wil laten leveren. Wij verzenden naar België en Nederland.
Hoelang is de levertijd en hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook de bij het artikel vermelde levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
– 4,95 euro voor een totaal bedrag in het winkelmandje onder 50,00 euro
– Gratis verzending voor een totaal bedrag in het winkelmandje vanaf 50,00 euro
Levering verloopt via postbode of pakketbezorgen, gekozen afhankelijk van jou regio. Over het algemeen zal de aflevering binnen de 1-3 werkdagen plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Let wel! Sommige producten hebben wij niet voorradig en zullen door de leverancier direct verzonden worden. Het zou dus kunnen dat de levertijd hierdoor langer bedraagt dan 3 werkdagen.
Retourneren
Kan ik items retourneren?
Alle klachten dienen gemeld te worden binnen de 2 kalenderdagen na ontvangst van je pakket via info@qyou.be
Enkel items die nieuw, ongebruikt en in de originele verpakking zijn worden geaccepteerd. Voldoet je retourzending niet aan eerste vermelde eisen, zal deze niet aanvaard worden.
Retourzendingen zijn steeds op kosten van de koper.
Hoe ontvang ik de terugbetaling?
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd wordt een tegoed terug gestort via dezelfde betaalmethode als de oorspronkelijke betaling betaald werd en dit binnen de 7 werkdagen.
Retourzendingen zijn steeds op kosten en verantwoordelijkheid van de koper. Reeds betaalde verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling worden nooit terugbetaald.